Om tjänsten

Roll: Administratör

Ansök senast: 2024-08-09

Var: Örebro län

Ansök nu!

Projektekonom/administratör

Vill du jobba hos en av Sveriges bästa arbetsgivare? Bli en del av vårt gäng! Nu söker vi en serviceinriktad och driven administratör till vår El avdelning i Örebro. Om du vill ha ett varierande arbete inom både administration och ekonomi på en arbetsplats där din funktion och utveckling är viktig - då har du hittat rätt!

Om jobbet

Som administratör på Bravida kommer du att stötta din avdelning med administrativt och ekonomiinriktat arbete där du bland annat kommer arbeta med projektekonomi. Du tillhör elavdelningen och fungerar i mångt och mycket som spindeln i nätet. Du har daglig kontakt med dina kollegor samt ett nära samarbete med avdelningschefen. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av:

  • Att genomföra löpande ekonomiska analyser, projektprognoser och rapporter
  • Att hantera fakturering och kundavstämningar
  • Administrera utskrift av protokoll och PM
  • Registrera, arkivera och gallra dokument
  • Att supporta medarbetare bland annat med registrering av tidrapporter
  • Ansvara för övriga administrativa arbetsuppgifter ex sammanställa sjukfrånvarostatistik och hantera det personaladministrativa systemet. 
  • Att supportera projektledare samt avdelningschef kring ekonomi & administration i projekten

Vem är du?

Vi söker dig som har en utbildning inom ekonomi och tidigare erfarenhet av administrativt arbete. Du är serviceinriktad och ansvarar för att utföra varje uppdrag med hög kvalitet och noggrannhet. Du är flexibel, har hög personlig mognad, integritet och en god förmåga att ta egna initiativ. Att bemöta andra på ett trevligt och professionellt sätt faller dig naturligt.

Kvalifikationer

  • Utbildning inom ekonomi
  • Erfarenhet av administrativt arbete
  • God dator- och systemvana, särskilt inom Officepaketet med fokus på Excel
  • Meriterande erfarenhet av branschen samt systemen Handyman, Agda sharepoint och Agresso

På Bravida jobbar vi som ett team där allas olika arbetsuppgifter skapar helheten. Stämningen är öppen och vänlig och vi hjälps åt i jobbet, men du måste också kunna leda dig själv. Det är summan av medarbetarnas drivkraft som tar oss framåt!

Bravida som arbetsgivare

Bravida är en stor arbetsgivare – faktiskt störst inom vår bransch i Norden. Det gör att vi kan erbjuda mycket till dig som medarbetare. I flera år i rad har vi blivit rankade till en av Sveriges bästa arbetsgivare! Bravida eftersträvar mångfald och värdesätter en jämn könsfördelning.  Vi arbetar som ett team och vi tycker om att skapa stora resultat, tillsammans.

Förutom förmåner som exempelvis friskvårdsbidrag, hälsoundersökning och förmånliga försäkringar erbjuder Bravida dig ett självständigt och stimulerande arbete i en organisation där kompetens, utveckling och trivsel värderas högt. Vi på Bravida är vana att leverera högsta kvalitét till nöjda kunder och värnar om arbetsglädje likväl som en bra arbetsmiljö.

Läs gärna mer om Vårt erbjudande och hur du kan utvecklas hos oss. När du växer, växer vi! 

Hur söker jag jobbet?

Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum som är 9 augusti. Du skickar in ditt CV och personliga brev genom att klicka på knappen Ansök nedan.

Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag i denna rekryteringsprocess.

Kontaktperson

Torbjörn Fagerberg

Avdelningschef el

019-196240

Ansök nu!